Монголын Цахим Залуусын Ертөнцөд Тавтай Морил !

Амжилтанд хүргэдэг том зан чанар - Сонин хачин - - Mongolian Electronic Youth

Монголын Цахим Залуусын Ертөнцөд Тавтай Морил !

Туслах цэс
Харилцах цонх
Цахим блок
Шинэ сэтгэгдэл
2023-06-19
Бичсэн: Baagii0119
Хаана: Бээжингээс ирсэн бие хамгаалагч [монгол хэлээр/шууд үзэх]
2023-01-21
Бичсэн: torootoroo
Хаана: Mary and Max [Шууд үзэх]
2022-07-17
Бичсэн: hello
Хаана: Nero 8.3.6.0 татах
2017-12-28
Бичсэн: uranbat
Хаана: Nero 8.3.6.0 татах
2017-09-24
Бичсэн: baitu
Хаана: Iron Storm (2002/PC/ENG)
Хэрэглэгчийн булан
Шилдэг гишүүд
tsogtoo
Мэдээ: 1632
Сэтгэгдэл: 745
Нэр хүнд: 14
Цол:
TOOLS
Мэдээ: 269
Сэтгэгдэл: 666
Нэр хүнд: 1
Цол:
ByAmBaA
Мэдээ: 191
Сэтгэгдэл: 179
Нэр хүнд: 2
Цол:
WINNER
Мэдээ: 147
Сэтгэгдэл: 429
Нэр хүнд: 6
Цол:
sadness
Мэдээ: 120
Сэтгэгдэл: 1384
Нэр хүнд: 3
Цол:
Хуанли
Сурталчилгаа
Cтатистик
Нийт бичлэг:

Сэтгэгдэл: 15908
Хэлэлцүүлэг: 177/1949
Зураг: 538
Онлайн кино: 238
Мэдээ: 3039
Дуу хөгжим: 160
Онлайн тоглоом: 200
Зочдын дэвтэрд: 13

Гишүүдийн статистик:

Нийт: 6574
Эр: 4990
Эм: 1583
Өнөөдөр: 0
Өчигдөр: 0
Сүүлийн 7 хоногт: 0
Сүүлийн 30 хоногт: 1
Өнөөдөр зочилсон:

Яг одоо манай сайтад:
Нийт Онлайнд 1
Зочид 1
Хэрэглэгчид 0
Амжилтанд хүргэдэг том зан чанар
poster


Алхамууд:

1. Шүүмжлэл хэлж буй хүнд үгийг нь хүлээж авч байгаагаа харуулах хэрэгтэй байдаг. Ингэхийн тулд та сонсож байгаагаа харагдуулж, толгойгоо дохиж, эсвэл зарим нэг үг хэлэх хэрэгтэй.

2. Шүүмжилж буй хүнээсээ түүний санаа бодлыг нь илүү асууж сураглаж, шүмжлэлээс нь эерэг талыг нь олж харах хэрэгтэй.

3. Цаашид яахаа тухайн хүндээ хэлэх хэрэгтэй. Хэрвээ та таг дуугүй болчих юм бол нөгөө хүн чинь адил дуугүй болж, эвгүй байдал үүснэ.

4. Шүүмжлэл болон өөрийн цаашид авах арга хэмжээ 2оо харьцуулан дүгнэж, тэндээсээ дүгнэлт гарга.

5. Таны бодож буй бодлыг тухайн хүн тань юу гэж бодож байгааг асуу.

6. Тухайн шүүмжилж байгаа хүнийхээ санааг нь сайн ойлгож, шийдвэрлэх аргыг хайх хэрэгтэй. Энэ талаар түүнд өөрт нь шийдвэрлэх арга байгаа эсэхийг нь асуу.

7. Гэхдээ дандаа хүмүүст тал засаж, бууж өгж болохгүй гэдгийг санаарай. Тухайн хүний шүүмжлэл үнэн эсэхийг шүүмжлэл хүлээн авахаасаа өмнө бодох нь зөв.

8. Та хэрвээ шүүмжлэл хүлээн авахдаа бэлэн бус байгаа бол дараа, эсвэл хэсэг хугацааны дараа үргэлжлүүлэхийг асууж болно. Ингэвэл та шүүмжлэлийг уур ууцааргүйгээр сонсож чадна.

9. Та хэрвээ шүүмжлэлд хэтэрхий их санаа зовнин хүлээж авч байвал ямар нэг юмаа алдахаас айж байгаа хэрэг.

10. Та маргаан сөргөлдөөнийг дандаа сөрөг байдлаар хүлээн авж байвал өөрийгөө стрэсст орсон гэж бодоорой. Энэ үед стрэссээс гарах арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

11. Сануулга сургамжуудыг хүлээн авч байх нь зөв. Яагаад гэвэл хүмүүс өөрийг нь сонсохгүй байгааг мэдэхээрээ сануулгаа илүү хүчтэй болгодог.

12. Ихэнхдээ хүмүүс яг юунаас болоод шүүмжлэх болсоноо сайн ойлгуулж хэлдэггүй. Үүнээс болоод шүүмжлүүлж буй хүн асуудлаа яаж шийдвэрлэх аргаа олдоггүй. Тиймээс та шүүмжлэл хүлээн авсан бол яг гол учрыг нь сайн асууж ойлгож байж асуудлаа зөв шийдвэрлэж чадна.


Сэтгэгдэлүүд: 1
1 | tgstengis <<< бичсэн | 2011-04-11 | 7:12 PM Сэтгэгдэлтэй хуудас |
eooo brllaa ene chine l yag heregtei bsiimdaa smile
+ (0) -
Зөвхөн гишүүд сэтгэгдэл үлдээх боломжтой !
[ Бүртгүүлэх | Нэвтрэх ]

Монголын Цахим Залуусын Ертөнцөд Тавтай Морил !

Монголын Цахим Залуусын Ертөнцөд Тавтай Морил !

Монголын Цахим Залуусын Ертөнцөд Тавтай Морил !